HTML

Hello

Utolsó kommentek

2014.07.14. 00:21 huanita13

Sheldon - mánia

1. Muszáj táplálkoznunk, kibocsátani a salakanyagokat, és oxigént felvenni a sejtműködéshez. Minden más választható.

2. Mindig is nehezemre esett megérteni, miért választunk társunkul más emberi lényeket. Tán azért, mert annyira érdekes vagyok egymagamban.

3. ráadás

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dzsuli.blog.hu/api/trackback/id/tr86506165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thunder01 2014.07.23. 22:17:26

Óó, a Sheldon... Bazinga!:) A másodikban meg nagyon van igazság... azért, hogy a saját bölcsességeink megoszthassuk a másikkal..:) Üres ember nem is tud társat választani, max. üresfejűt.. de ott már alapból gondok lesznek...:)

Thunder01 2014.08.02. 15:42:48

Ááá igen, a Bazinga gomb..:)) Ezt ismertem én is, de már vagy 3 éve nyomhattam rá, de akkor vagy 500x szerintem..:D Szuper vagy, hogy ezt most így előhoztad nekem...:) Mekkora üzlet lenne amúgy olyan színes golyós tengert üzemeltetni... 10 perc Bazingázás benne egy ezres...:)))

huanita13 2014.08.26. 11:39:09

Nekem még az egész sorozat új, most jön a 3. évad.
süti beállítások módosítása