HTML

Hello

Utolsó kommentek

2014.06.01. 15:57 huanita13

az idő mindent megszépít

Két büszkeség a fenti címmel összhangban:

1. Összefutottam egy 3 éve nem látott önkéntes munkatársammal, akivel anno csúnyán összevesztünk, ez mostanra teljesen elszállt, nagyon örültünk egymásnak.

2. Megtudtam, hogy egy régi sulis évfolyamtársam szerint milyen jó csaj vagyok (illetve voltam már akkor is, mikor épp a legdurvább kamaszkoromat éltem, el lehet képzelni: borzasztó fej, vállalhatatlan ruhák, bújkálás-lázadás).

Működik a vágyott elméletem, miszerint igenis felfigyelnek a zárkózott, különleges lányokra, sőt, jobban, mint a harsány, népszerű "menőkre". És hogy egyáltalán emlékeznek. Így, 7 évvel később is. (Máris nem utálom annyira a sulit.)

Score!

(És most használtam először az anno szót.)

13 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dzsuli.blog.hu/api/trackback/id/tr896248897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thunder01 2014.06.04. 01:28:41

Ezt is kell kommentelni, score, haha! Ezt az Alan mondta sokszor a Two And A Half Men-ben, aztán egy darabig átvettem én is..:) Mindig töltöttem egyből, ahogy bemutatták a CBS-en, aztán mikor kilépett Sheen, onnan már tudtam, hogy nem lesz a régi... bár Alan-t jobban csíptem mindig, de ketten voltak az igaziak.
A természetesség meg zárkózottság sztem nagy előny.. Legalábbis én nagyon nem szeretem a műt. Egyébként lázadni jó, valaki mondta a napokban, hogy ez hiányzik a mai fiatalokból.. hogy ne folyjanak a tömeggel, hanem kiálljanak maguk mellett, és merjenek lenni saját maguk, fedezzék fel a saját belső hangjukat, és legyenek képben és jóban saját magukkal. Sok emberből hiányzik ma a punk attitűd, meg a széllel szemben hugyozás. Mondjuk szerencsére az nem én vagyok.:)

huanita13 2014.06.14. 17:27:45

Na, azt pont nem ismerem. Csak annyira, hogy mikor jöttem haza a suliból, mindig a Szívek szállodája előtt ment. :)
Szerintem a merj önmagad lenni és a lázadás két különböző dolog. A közös annyi, hogy egyik sem rossz megfelelő keretek között.

Thunder01 2014.06.15. 03:09:16

Huu, én a Gilmore Girls-re emlékszem, de akkor lehet az más után ment... Amikor én jöttem haza suliból, akkor meg az Első Csók ment...:) Legjobb sorozat volt fiataloknak.. kéne valami új jó sorozatot tölteni, majd szétnézek most menő sitcom-ok terén.
Ha mersz önmagad lenni, az is a lázadás egy formája, leginkább ezt is jelenti. Vagyis a punk nagyon semmi mást, mint az elfogadott dolgok helyett a saját utadon járást. Vivienne Westwood tervezőnő nevéhez köthető az egész, meg persze a Sex Pistols-hoz és dévid bóvlihoz. Én is azt vallom, ha az ember mer álmodni és kitartani célok mellett, akkor már nagyon nyúlhat mellé, ellenben azokkal, akik sablonokat követnek, és majd csak később, mikor a midlife crisis beüt nekik 40-hez közel döbbennek rá, hogy nem is saját magukat élik, hanem egy elfogadott sztereotípiát. Aztán ezekből lesznek elvált férfiak/nők.

huanita13 2014.06.15. 10:40:46

Ez világos, én úgy értem, hogy járhatok a magam útján, megvalósíthatom a céljaimat, álmaimat úgy is, hogy azt társadalmilag elfogadott keretek közt teszem.

Thunder01 2014.06.15. 18:51:38

Nem igazán, illetve attól függ, hogy mit veszünk bele a társadalmilag elfogadott keretek közé. Legtöbbször az ilyen normák / sémák nem engedik az egyén szelemét virágozni. Ha valaki mérnök, és ez is akar maradni, annak jó, ha társadalmi sémákat választ, ott csak hozni kell a legjobbat, és használni előre megalkotott képleteket. De ha valaki a művészvilágban akar maradandót alkotni, vagy egy kutatóintézetben dolgozik, ahol a cél az ismeretlen felfedezése, ott éppen az ellenkezője az igaz, hogy merd a saját utad és saját eszed virágoztatni, felfedezni, alkotni, mert abból lesz a siker.
Amit már más megalkotott, ott az ő törvényei uralkodnak. Valakik alkotják a törvényeket, és valakik pedig felhasználják ezeket.
Én amúgy azt vallom, a legjobb út félig folyatni magad a tömeggel, félig pedig a saját egyedi világodat építeni. Sztem azok a legboldogabb emberek, akiknek a munkájuk a hobbijuk. Ezért is alapítottam meg az üzletem 2009-ben, és az agyam mindig kreálni akar, úgyhogy az elkövetkezendő években azt hiszem egy saját divatmárkán leszek rajta.

huanita13 2014.07.14. 11:40:05

Szerintem meg lehet találni a társadalmilag és egyénileg is elfogadott utat. Számolni kell azzal persze, hogy csak magadra számíthatsz, ebben nem támogat pl. az állam, mivel nem érdeke. Én bízom abban, hogy azért a mérnökök sem csak egy sémát követve dolgoznak, hanem mernek nyitni az új dolgok felé - de értem, ez kisebb mértékben nyilvánul meg, mint mondjuk a művészeknél.
Most olvastam Csernustól:

Az igazi belső hang azonban mindig a járatlan út felé nyomja az embert. Arra az útra, amire azt mondják, hogy nem lehet, hogy két százalék esély van rá. De két százalék az két százalék. Fájni fog? Fájjon! Hazugság, hogy a Járt utat a járatlanért el ne hagyj!

Thunder01 2014.07.15. 22:34:13

Hali, újra...:) Felnézek ide heti 1x kb., lássam hogy írsz vagy se, pont jókor lestem fel.. Hogy telik a nyár? Tegnap szuperhold volt, olyan szép képet csináltam a felhőkről éjszaka, meg csak bámultam az erkélyen a friss levegőn, jajj de jó volt.. Barom, ahogy a Hold átvilágítja a felhőket, kb. órákig tudnám nézni..:)
Na igen, Csernus, kedvenc...:) De nekem leginkább azért, mert ő megélte azt, amiről beszél.. és szeretem a tapasztalatból beszélő embereket... ilyen pl. Müller Péter is.

Thunder01 2014.07.15. 22:35:28

na, szóval barom = bírom ... :D

huanita13 2014.07.16. 00:23:00

Na igen, néha eszembe jut, hogy van egy blogom...
Brutál nyár, annyi dolgom volt, hogy mostanáig levegőt sem kaptam, de élveztem.
Néztem én is a szuperholdat, tényleg szuper volt. Mondjuk égitesttől függetlenül akármikor szívesen szagolok bele a friss levegőbe az erkélyről/ablakból. :)
Csernus tényleg hiteles, mondjuk engem az őszintesége fogott meg, hogy nem kertel.

Thunder01 2014.07.23. 22:10:12

Nekem meg kékhalált kapott a gépem, most ébresztettem újra nyári álmából..:) Csak sajnos néhány hangmintám elveszett, mert néha írok zenét, aztán már kikevertem egy párat..:/
Én azon gondolkodtam, hogy olyan szívesen lecsúsznék nyári bobon, valahogy legutoljára 7-8 éve csúszhattam Visegrádon.. Úgyhogy ez majd hamarosan update-et kíván..:) Ott ám van ám friss levegő nappal is, este is..:) Meg kóbor medvék, néha-néha kóbor T-Rex-ek is...:D De majd megvédelek..:P

huanita13 2014.07.30. 23:09:44

What a pity...
Na és milyen stílusban írsz?
Én is Visegrádon voltam utoljára bobozni, bár már gimiben.
A T-Rex nem olyan veszélyes ám, még csak meg sem tud fogni a két kezével. :P

Thunder01 2014.08.02. 15:36:46

Hahaha, erről pont nemrég láttam valami képet..:))) Az volt, hogy T-Rex mutatta a másiknak, hogy ennyire szeretlek, de persze a rövid kar miatt az nem lett olyan sok..:P
Electro-Techno stílusban. Úgy hangzik, mintha húú de sokan hallgatnák, de szerintem ma 80-100 ember hallgat ilyet az országban..:) Nagyon réteg.
Ez pl. egy saját zeném: soundcloud.com/norbert-thunder/haute-couture/s-3xjvy

huanita13 2014.08.26. 11:38:24

Örökzöld T-Rex poénok. :)
Érdekes zene. Nem hallgatok ilyesmit, de egy filmben el tudom képzelni.
süti beállítások módosítása